thumbnail image
Myyntivalmennus ja myyntikoulutus
  • Koti
  • Kauppa
  • Blogi
  • Lataa opas
  • Coach
  • Takuu
  • Yhteys
  • Avoimet
  • Tutustu
  • Huippumyyntivalmennus 2022
  • Info
  • Verkkovalmennus 24/7
  • Virtuaalinen kehonkieli 24/7
  • Login
  • Koti
  • Kauppa
  • Blogi
  • Lataa opas
  • Coach
  • Takuu
  • Yhteys
  • Avoimet
  • Tutustu
  • Huippumyyntivalmennus 2022
  • Info
  • Verkkovalmennus 24/7
  • Virtuaalinen kehonkieli 24/7
  • Search
    • Huipputulosta tuottava HUIPPUMYYNTIVALMENNUS™

      Huippumyyntivalmennus™ verkossa 24/7 ympäri maailman.

      Yli 5 tuntia videoita, työkirjoja, käytännön tehtäviä ja vinkkejä, joita voit hyödyntää heti parantamaan myyntiäsi. Erinomainen valmentavan johtamisen työkalupakki.

      Valmennuksessa on 10 modulia.

       

      Huippumyyntivalmennus takaa myynnin kasvun, alla tuloksia:

       

      ”Aloittaessamme valmennuksen asetimme tavoitteeksi myynnin tuplauksen edelliseen vuoteen verrattuna. Kuitenkin valmennuksen oppeja hyödyntäen saavutimme vuoden aikana lähes nelinkertaisen kasvun. Ja kasvu jatkuu.” - Toimitusjohtaja Anna-Kaarina Lipsanen / ADA Drive Oy

       

      KOKO VALMENNUSPAKETTI ERIKOISHINTAAN

      KLIKKAA TÄSTÄ JA VOIT ALOITTAA HETI!

       

      VALMENNUKSEN SISÄLLÖN NÄET ALTA

       

      Jokaisen valmennuksen alussa käydään läpi tavoitteet. Valmennuksen aikana annetaan ohjeet, kerrotaan ja käydään läpi harjoitukset miten tavoitteet saavutetaan ja viedään käytäntöön auttamaan sinua eteenpäin myynnin huipulle.

      Kick Off - valmennus käyntiin!

      Esittelyt ja ohjeet kuinka nouset huippumyyjien joukkoon.

      Klikkaa ja lataa:

      HUOM! LADATTAVAT TYÖKIRJAT SAATAVILLA VALMENNUKSEN OSTANEILLE

      Myynnin ongelmien tunnistin

      Tavoitelomake

      Tavoitelomake -ohjeet

      Huippumyynnin avainkohdat -arviointi

      Oppimistavoitteet

      Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

      • Tunnistavat oman lähtötasonsa.
      • Osaavat ja hallitsevat motivoivien tavoitteiden asettamisen.
      • Osaavat luoda huippumyynnin toimintasuunnitelman tavoitteiden saavuttamiseksi.
      • Jatkavat motivoituneina eteenpäin!

      1. Prospektointi -valmennus

      Opit kuinka löydät tehokkaasti optimaaliset myyntimahdollisuudet.

      Opit ja hallitset prospektoinnin eli myynnin suunnittelu- ja valmisteluvaiheen.

       

      Klikkaa alta ja lataa:

      Hissipuhe -työkirja

      Vastaväite -tehtävät

       

      Oppimistavoitteet

      Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

      • Tunnistavat ja ymmärtävät kuinka kriittisen tärkeää on turvata omiin tavoitteisiin vaadittava potentiaalisten asiakkaiden määrä ja laatu.
      • Osaavat ja hallitsevat oikeat ja tehokkaat työtavat prospektointiin.
      • Oppivat ja osaavat tekniikoita, joita voi välittömästi soveltaa omaan työhön ja näin ne vievät menestykseen.
      • Valmennus auttaa hankkimaan lisää asiakkaita ja lisää kauppoja!

      2. Kontaktointi -valmennus

      Opit kuinka otat yhteyttä potentiaalisiin asiakkaisiin joko perinteisin ja/tai nykyteknologian keinoin.

      Opit miten sovit tapaamisia.

       

      Klikkaa alta ja lataa:

      Tapaamisen sopiminen -työkirja

      Vastaväite -tehtävät

       

      Oppimistavoitteet

      Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

      • Tunnistavat, kuinka kriittisen tärkeää on tietää omiin tarvoitteisiin vaadittava kontaktien määrä. 
      • Oppivat ja hallitsevat kontaktoinnin eli yhteydenoton asiakkaaseen ja tapaamisen sopimisen tehokkailla tavoilla.
      • Osaavat ohjata omaa kontaktointiin vaadittavaa psykologiaa.
      • Omaavat hyvän motivaation ja oikean asenteen myyntityöhön.
      • Oppivat ja osaavat tekniikoita, joita voi välittömästi soveltaa omaan työhön ja näin ne vievät menestykseen.
      • Voit soveltaa heti käytäntöön! 
      • Lisäät tapaamisia - lisäät myyntiä!

      3. Asiakaskohtaaminen ja luottamuksen rakentaminen -valmennus

       

      Opit kuinka kohtaat asiakkaan ja rakennat luottamuksen.

      Luottamuksen saavuttaminen on edellytys kaupan saamiseen.

       

      Klikkaa alta ja lataa:

      Asiakaskohtaaminen -tavoite

      Huippuammattilaisen myyntikäynti -arviointi

       

      Oppimistavoitteet

      Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

      • Omaavat hyvän motivaation ja oikean asenteen myyntityöhön.
      • Osaavat tehdä kotitehtävät kuntoon ja valmistatutua hyvin ennen asiakaskäyntiä.
      • Osaavat asettaa käynnille tavoitteet.
      • Hallitsevat kohtaamisen huippumyyjän tavoin.
      • Osaavat rakentaa luottamuksen huippumyyjän tavoin.
      • Osaavat toimivan mallin kahtaamiseen.
      • Oppivat ja osaavat tekniikoita, joita voi välittömästi soveltaa käytääntöön omaan työhön ja näin ne vievät menestykseen.
      • Laadukkaampia kohtaamisia - lisäät myyntiä!
      • Rakenna luottamus - lisäät myyntiä!

      4. Tarpeiden kartoitus -valmennus

      Opit ottamaan selvää mitä asiakas oikein tarvitsee ja tarjoamaan oikean ratkaisun.

      Miksi asiakas ostaisi tuotteeesi ja/tai palvelusi?

      Miten huippumyyjä tekee kartoituksen?

       

      Klikkaa alta ja lataa:

      Tarpeiden kartoitus -tavoitelomake
      Tarpeiden kartoitus -työkirja + tehtävät

       

      Oppimistavoitteet

      Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

      • Tekevät kotitehtävät kuntoon ennen asiakaskäyntiä.
      • Tietävät ostamisen 6 motiivia.
      • Osaavat asettaa asiakaskäynnille tulostavoitteet.
      • Oppivat tehokkaat kysymystekniikat.
      • Hallitsevat hyvin erilaiset kysymystekniikat.
      • Osaavat kartoittaa tarpeet.
      • Työstävät oikeat omaan toimialaansa sopivat kysymykset.
      • Tietävät miten laadukas keskustelu etenee.
      • Voit soveltaa heti käytäntöön!
      • Laadukkaampia kartoituksia - lisäät myyntiä!
      • Oikeat ratkaisut asiakkaalle - lisäät myyntiä paremmalla katteella!

      5. Tuotteen ja/tai palvelun myynti -valmennus

      Opit miten huippumyyjä myy ja rakentaa arvoa ja miten autat asiakastasi.

      Olet hyvin valmistautunut huippumyyjä.

      Myyntineuvottelu etenee sujuvasti kohti kaupan päätöstä.

       

      Klikkaa alta ja lataa:

      Tuotteen ja/tai palvelun myynti -tavoitelomake
      Tuotteen ja/tai palvelun myynti -työkirja + tehtävät

       

      Oppimistavoitteet

      Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

      • Osaavat rakentaa arvoa myymälleen tuotteelle ja/tai palvelulle.
      • Työstät toimialaasi sopivat ominaisuus-etu-hyöty / reaktio -pohjat.
      • Parantavat jatkuvasti tekmistään.
      • Voit soveltaa heti käytäntöön.
      • Lisäät myyntiä!

      6. Vastaväitteiden käsittely -valmennus

      Opit miten huippumyyjä käsittelee vastaväitteet ja vie neuvottelua kohti

      kaupan päätöstä.

       

      Klikkaa alta ja lataa:

      Vastaväitteiden käsittely -tavoite
      Vastaväitteiden käsittely -työkirja + tehtävät

       

      Oppimistavoitteet

      Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

      • Olet myyntineuvottelluun hyvin valmistautunut huippumyyjä.
      • Osaat viedä myyntineuvottelua eteenpäin sujuvasti ja hallitset sitä.
      • Osaat käsitellä vastaväitteet siten, että neuvottelu etenee kaupan päätökseen.
      • Työstät omat työkalut vastaväitteiden käsittelyyn.
      • Voit soveltaa heti käytäntöön!
      • Lisäät myyntiä!

      7. Kaupan päättäminen ja tilauksen saaminen -valmennus

      Opit milloin, miten, missä vaiheessa, millä keinoin viet kaupan päätökseen.

       

      Klikkaa alta ja lataa:

      Kaupan päättäminen -tavoite
      Kaupan päättäminen -työkirja + tehtävät

       

      Oppimistavoitteet

      Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

      • Olet hyvin valmistautunut huippumyyjä.
      • Osaat viedä myyntineuvottelua tuloksekkaasti eteenpäin.
      • Myyntineuvottelu etenee sujuvasti.
      • Opit ja tiedät miten käsittelet pelkotilasi ja myynnin esteet
      • Osaat ja uskallat päättää kaupan.
      • Voit soveltaa heti käytäntöön!
      • Lisäät myyntiä!
      • Seuraat ja mittaat kehitystä > kehityt jatkuvasti!

      8. Pitkäkestoisen asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito -valmennus

      Opit miten ja millä keinoin rakennat pitkäaikaisen asiakassuhteen ja varmistat myyntisi kasvun.

       

      Klikkaa alta ja lataa:

      Asiakassuhteen rakentaminen ja jälkihoito -tavoite

      Asiakassuhteen rakentaminen ja jälkihoito -työkirja + tehtävät

       

      Oppimistavoitteet

      Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

      • Olet hyvin valmistautunut ja osaava huippumyyjä.
      • Uskot ja luotat itseesi.
      • Vahvistat jatkuvan parantamisen asennettasi.
      • Keskityt oikeisiin kohderyhmiin 20/80.
      • Osaat rakentaa pitkäaikaisen asiakassuhteen.
      • Voit soveltaa heti käytäntöön.
      • Lisäät myyntiä.

      BONUS: Myynnin psykologia -valmennus

      Varmistaa nousun huipulle!

      Myynnistä 80% on psykologiaa. Tässä modulissa käymme läpi myyjän henkilökohtaista mielen maailmaa, itsensä johtamista, psykologiaa ja sen lainalaisuuksia. Valmennuksessa pureudutaan myyjän korvien välisiin toimintoihin.

       

      Mitä tapahtuu sisällämme määrittää suurelta osin käyttäytymisemme ulospäin. Ne ovat niitä asioita, jotka vaikuttavat tehokkuuteesi ja suorituskykyysi.

       

      Mitä ovat innostus, minäkäsitys, minäkuva, itsetunto ja itseluottamus? Miten näitä tunteita käsitellään, hallitaan ja muutetaan siten, että ne auttavat työelämässä ja edistävät menestymistä ja matkaa myynnin huipulle!

       

      Käsittelemme myös pelkotiloja, jotka estävät sinua toimimasta täydellä teholla. Raivaat myynnin esteet.

       

      Tuomme esiin menetelmiä ja tapoja, miten sinä itse voit vaikuttaa heti näihin toimintoihin ja hyödyntää niitä menestyksekkäästi myyntityössä, johtamisessa ja henkilökohtaisessa elämässä erilaisissa ihmisten välisissä vuorovaikutustilanteissa.

       

      Klikkaa alta ja lataa:

      Myynnin psykologia -tavoitteet
      Myynnin psykologia -työkirja + tehtävät

      KLIKKAA VERKKOKAUPPAAMME TÄSTÄ, OSTA JA VOIT ALOITTAA HETI!

    • HUIPPUMYYNTIVALMENNUS

      Aloita matka myynnin huipulle nyt!

      Myynnin haasteet digiaikana

      Nyt on jatkuva muutos ja murros käynnissä.

      Tänään on enemmän myyjiä kuin ennen. Netin ansiosta pelikenttänä on koko maailma. Myynti on vaikeampaa ja kilpailu kovempaa kuin koskaan. Myynnin hallitseminen vaatii enemmän taitoja kuin aikaisemmin. Asiakkaat ovat nykyisin ”lämpimämpiä", hintatietoisempia ja vaativampia. Tilauksen saaminen on tiukemmassa! Tulosta tuo edelleenkin B-to-B tuote-, ratkaisu- ja palvelumyynti. Ihminen ei ole muuttunut. H-to-H, Human to Human toimii niin kuin on toiminut kaupankäynnissä vuosituhansia.

      Huippumyyntivalmennus

      Työkalu huipulle menestykseen!

      Joku tekee kaupan kuitenkin, sinä tai kilpailijasi! Sinun täytyy olla huippu kaikissa taidoissa, et voi antaa tasoitusta kilpailijoille. Sinun on hallittava koko myyntiprosessi, jotta voit vaikuttaa asiakkaan ostotapahtumaan.

      Sinun on hallittava myynnin psykologia. Kaikki päätökset viime kädessä perustuvat tunteeseen. Mitä paremmin osaat tulkita ihmismieltä, eleitä ja käyttäytymistä sitä paremmin se auttaa sinua kaupan päätökseen.

      Siihen sinä tarvitset jatkuvan kehittämisen työkalun! Ja se on Huippumyyntivalmennus!

      Huippumyyntivalmennus

      Tule mukaan nauttimaan!

      Huipulla on helpompaa. Huippumyyntivalmennus sisältää koko digiajan myyntiprosessin, jonka hyvä hallitseminen on tänä päivänä välttämätön perusta myyntityössä menestymiseen. Jos haluat kehittyä niin sinun on hallittava myyntiprosessi ja osattava sen soveltaminen eri tilanteissa. Nämä taidot täytyy olla hallinnassa jotta menestyy. Tulosta tulee takuuvarmasti. Näillä taidoilla pääset huipulle!

      Valmentava johtaja

      Valmentava johtajuus on tätä päivää. Myyntiä on pakko kehittää jatkuvasti kovenevassa kilpailussa. Myynnin vetäjien ja johtajien on tiedettävä ja sisäistettävä myyntiprosessi. Vain sitä kautta he voivat itse tukea, kehittää ja valmentaa myyjiä yhä parempiin tuloksiin. Näin he varmistavat kasvun ja samalla tietenkin yrityksen menestymisen, ja myyjien ja oman hyvän ansiotason. Huippumyyntivalmennus tarjoaa sinulle työkalut, joilla voit koko ajan kehittää myyntitiimiä yhä tuottavammaksi. Voit luoda jokaiselle myyjälle oman kasvupolun huippumyyjäksi lähtien itse kunkin omasta tasosta. Poimi tarvittavat harjoitukset ja laadi myynnin uusi pelikirja: Jatkuvan parantamisen malli myyntityöhön!.

      All Posts
      ×
      ×
      Terms & Conditions
      Jatkamalla sivuillamme eteenpäin hyväksyt evästeiden (cookie) käytön. Voit estää evästeiden käytön selaimesi asetuksista.
      ×
      Privacy Policy
      Rekisteri- ja tietosuojaseloste 
      Tämä on Huippumyynti Akatemian henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 1.5.2018.  Viimeisin muutos 25.5.2018.
       
      1. Rekisterinpitäjä
      Huippumyynti Akatemia
      Kappelitie 6, 02200 Espoo
      e-mail: info@myyntivalmennus.fi
      
      2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö
      Asiakaspalvelumme (info@myyntivalmennus.fi ) vastaa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin.
       
      3. Rekisterin nimi
      Huippumyynti Akatemian asiakas- ja markkinointirekisteri.
       
      4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
      Henkilötietoja käsitellään osana asiakasrekisteriä asiakassuhteen hoitamiseen, viestintään Huippumyynti Akatemian valmennuksista/tilaisuuksista ja muista palveluistamme sekä Huippumyynti Akatemia tuotteiden ja palveluiden kohdennettuun markkinointiin.
      
      5. Rekisterin tietosisältö
      Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat ja rekisteröityjen ryhmä koostuu mm. Huippumyynti Akatemian toteuttamien/järjestämien valmennusten ja muiden tilaisuuksien osallistuneista henkilöistä, ja Huippumyynti Akatemian verkkopalveluiden  kautta tehdyistä lataus-/tilaus-/ilmoittautumistiedoista. Tallennamme henkilötietoja vain täysi-ikäisistä (18-v) henkilöistä. Mahdolliset alaikäisten (alle 18-v) henkilötiedot poistetaan rekisteristämme heti kun saamme asian tietoomme.
      Asiakas- ja markkinointirekisteriin kootut tiedot ovat:
      Yhteystiedot kuten etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero
      Työtehtävään liittyvät tiedot kuten tehtävä, vastuualue
      Työnantajayrityksen yhteys- ja taustatiedot
      Osallistumis- ja käyttäjätiedot Huippumyynti Akatemian järjestämiin 
      valmennuksiin tai muihin tapahtumiin, tuotteisiin ja palveluihin liittyen
      Asiakassuhteeseen liittyvät tiedot (esim. yhteydenotot, tapaamiset jne.)
      Mahdolliset luvat ja suostumukset
      Mahdolliset muut henkilön suostumuksella kerätyt tiedot 
      Seuraamme verkkosivustojemme käyttöä evästeillä ja evästeiden perusteella
      markkinointirekisteriin tallentuu:
      tiedot verkkosivujen käytöstä (mm. ajankohta, vieraillut sivut ja kesto)
      tiedot verkkosivukäyttäjän tilaamista ja lataamista markkinoinnin materiaaleista
      (mm. mikä materiaali, ajankohta)
      tiedot markkinointiviestien lähetyksestä, avaamisesta ja klikkauksista.
      Lisäksi näiden evästeiden ja käyttötietojen (verkkovierailut ja aktiivisuus)
      analytiikan perusteella luodaan ja kerätään tietoa ko. Henkilön kiinnostuksen
      kohteista ja liidipisteytystä ja kohdennettua markkinointia varten.
      
      Asiakas-/henkilötiedot saadaan asiakassuhteen kautta, verkkosivuiltamme
      (lomakkeet / rekisteröityminen), sähköpostin tai muuta kautta ilmoitetut tiedot ja
      yleisesti saatavilla olevista lähteistä. Näiden tietojen keräys tapahtuu 
      käytössämme olevilla verkkoteknologioilla, kävijöiden oman toiminnan 
      seurauksena ja kolmannen osapuolen palveluilla / tietolähteistä.
      				
      Rekisteröidyn yrityksen tai henkilön tekemät ilmoitukset (suullinen, kirjallinen,
      verkkotoiminta). Huomioithan, että toisen henkilön puolesta tietoja voi ilmoittaa
      vain hänen suostumuksellaan.
      Rekisterinpitäjän tiedustelut yritykseltä tai julkisyhteisön edustajalta
      Julkaisut (asiakasyrityksen omat julkaistut tiedot esim. verkkosivuilla)
      Julkiset rekisterit (kaupparekisteri)
      Markkinoilla olevat ostettavat rekisteritiedot (yritykset, jotka myyvät
      rekisteritietoja)
      Tiedotusvälineet (sanoma- ja aikakauslehdet)
      Muut julkaisut (tietokannat, internetissä julkaistut tiedot)
       
      6. Säännönmukaiset tietolähteet
      Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.
       
      7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Huippumyynti Akatemian asiakas- ja markkinointirekisteristä ei luovuteta tietoja ulkopuolisille, ellei asiakkaan tai asiakasyrityksen kanssa ole erikseen sovittu valmennuksen ja/tai kehittämishankkeen toteuttamiseen liittyen. Henkilötietoja ei koskaan myydä kolmansille osapuolille.
      
      Henkilötietoja ei siirretä Euroopan unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle, ellei se ole palvelun teknisen toteuttamisen vuoksi tarpeellista. Tällöinkin rekisterinpitäjä huolehtii riittävästä tietosuojan tasosta tietosuojalainsäädännön edellyttämällä tavalla.
       
      8. Rekisterin suojauksen periaatteet
      Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.
      
      9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista
      Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti  rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).
       
      10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa)
      
      Cookie Use
      We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
      Learn More