thumbnail image
Myyntivalmennus ja myyntikoulutus
  • Koti
  • Kauppa
  • Blogi
  • Lataa opas
  • Coach
  • Takuu
  • Yhteys
  • Avoimet
  • Tutustu
  • Huippumyyntivalmennus 2023
  • Info
  • Verkkovalmennus 24/7
  • Virtuaalinen kehonkieli 24/7
  • Login
  • Huipputulosta tuottava HUIPPUMYYNTIVALMENNUS™

    Huippumyyntivalmennus™ verkossa 24/7 ympäri maailman.

    Yli 5 tuntia videoita, työkirjoja, käytännön tehtäviä ja vinkkejä, joita voit hyödyntää heti parantamaan myyntiäsi. Erinomainen valmentavan johtamisen työkalupakki.

    Valmennuksessa on 10 modulia.

     

    Huippumyyntivalmennus takaa myynnin kasvun, alla tuloksia:

     

    ”Aloittaessamme valmennuksen asetimme tavoitteeksi myynnin tuplauksen edelliseen vuoteen verrattuna. Kuitenkin valmennuksen oppeja hyödyntäen saavutimme vuoden aikana lähes nelinkertaisen kasvun. Ja kasvu jatkuu.” - Toimitusjohtaja Anna-Kaarina Lipsanen / ADA Drive Oy

     

    KOKO VALMENNUSPAKETTI ERIKOISHINTAAN

    KLIKKAA TÄSTÄ JA VOIT ALOITTAA HETI!

     

    VALMENNUKSEN SISÄLLÖN NÄET ALTA

     

    Jokaisen valmennuksen alussa käydään läpi tavoitteet. Valmennuksen aikana annetaan ohjeet, kerrotaan ja käydään läpi harjoitukset miten tavoitteet saavutetaan ja viedään käytäntöön auttamaan sinua eteenpäin myynnin huipulle.

    Kick Off - valmennus käyntiin!

    Esittelyt ja ohjeet kuinka nouset huippumyyjien joukkoon.

    Klikkaa ja lataa:

    HUOM! LADATTAVAT TYÖKIRJAT SAATAVILLA VALMENNUKSEN OSTANEILLE

    Myynnin ongelmien tunnistin

    Tavoitelomake

    Tavoitelomake -ohjeet

    Huippumyynnin avainkohdat -arviointi

    Oppimistavoitteet

    Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

    • Tunnistavat oman lähtötasonsa.
    • Osaavat ja hallitsevat motivoivien tavoitteiden asettamisen.
    • Osaavat luoda huippumyynnin toimintasuunnitelman tavoitteiden saavuttamiseksi.
    • Jatkavat motivoituneina eteenpäin!

    1. Prospektointi -valmennus

    Opit kuinka löydät tehokkaasti optimaaliset myyntimahdollisuudet.

    Opit ja hallitset prospektoinnin eli myynnin suunnittelu- ja valmisteluvaiheen.

     

    Klikkaa alta ja lataa:

    Hissipuhe -työkirja

    Vastaväite -tehtävät

     

    Oppimistavoitteet

    Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

    • Tunnistavat ja ymmärtävät kuinka kriittisen tärkeää on turvata omiin tavoitteisiin vaadittava potentiaalisten asiakkaiden määrä ja laatu.
    • Osaavat ja hallitsevat oikeat ja tehokkaat työtavat prospektointiin.
    • Oppivat ja osaavat tekniikoita, joita voi välittömästi soveltaa omaan työhön ja näin ne vievät menestykseen.
    • Valmennus auttaa hankkimaan lisää asiakkaita ja lisää kauppoja!

    2. Kontaktointi -valmennus

    Opit kuinka otat yhteyttä potentiaalisiin asiakkaisiin joko perinteisin ja/tai nykyteknologian keinoin.

    Opit miten sovit tapaamisia.

     

    Klikkaa alta ja lataa:

    Tapaamisen sopiminen -työkirja

    Vastaväite -tehtävät

     

    Oppimistavoitteet

    Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

    • Tunnistavat, kuinka kriittisen tärkeää on tietää omiin tarvoitteisiin vaadittava kontaktien määrä. 
    • Oppivat ja hallitsevat kontaktoinnin eli yhteydenoton asiakkaaseen ja tapaamisen sopimisen tehokkailla tavoilla.
    • Osaavat ohjata omaa kontaktointiin vaadittavaa psykologiaa.
    • Omaavat hyvän motivaation ja oikean asenteen myyntityöhön.
    • Oppivat ja osaavat tekniikoita, joita voi välittömästi soveltaa omaan työhön ja näin ne vievät menestykseen.
    • Voit soveltaa heti käytäntöön! 
    • Lisäät tapaamisia - lisäät myyntiä!

    3. Asiakaskohtaaminen ja luottamuksen rakentaminen -valmennus

     

    Opit kuinka kohtaat asiakkaan ja rakennat luottamuksen.

    Luottamuksen saavuttaminen on edellytys kaupan saamiseen.

     

    Klikkaa alta ja lataa:

    Asiakaskohtaaminen -tavoite

    Huippuammattilaisen myyntikäynti -arviointi

     

    Oppimistavoitteet

    Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

    • Omaavat hyvän motivaation ja oikean asenteen myyntityöhön.
    • Osaavat tehdä kotitehtävät kuntoon ja valmistatutua hyvin ennen asiakaskäyntiä.
    • Osaavat asettaa käynnille tavoitteet.
    • Hallitsevat kohtaamisen huippumyyjän tavoin.
    • Osaavat rakentaa luottamuksen huippumyyjän tavoin.
    • Osaavat toimivan mallin kahtaamiseen.
    • Oppivat ja osaavat tekniikoita, joita voi välittömästi soveltaa käytääntöön omaan työhön ja näin ne vievät menestykseen.
    • Laadukkaampia kohtaamisia - lisäät myyntiä!
    • Rakenna luottamus - lisäät myyntiä!

    4. Tarpeiden kartoitus -valmennus

    Opit ottamaan selvää mitä asiakas oikein tarvitsee ja tarjoamaan oikean ratkaisun.

    Miksi asiakas ostaisi tuotteeesi ja/tai palvelusi?

    Miten huippumyyjä tekee kartoituksen?

     

    Klikkaa alta ja lataa:

    Tarpeiden kartoitus -tavoitelomake
    Tarpeiden kartoitus -työkirja + tehtävät

     

    Oppimistavoitteet

    Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

    • Tekevät kotitehtävät kuntoon ennen asiakaskäyntiä.
    • Tietävät ostamisen 6 motiivia.
    • Osaavat asettaa asiakaskäynnille tulostavoitteet.
    • Oppivat tehokkaat kysymystekniikat.
    • Hallitsevat hyvin erilaiset kysymystekniikat.
    • Osaavat kartoittaa tarpeet.
    • Työstävät oikeat omaan toimialaansa sopivat kysymykset.
    • Tietävät miten laadukas keskustelu etenee.
    • Voit soveltaa heti käytäntöön!
    • Laadukkaampia kartoituksia - lisäät myyntiä!
    • Oikeat ratkaisut asiakkaalle - lisäät myyntiä paremmalla katteella!

    5. Tuotteen ja/tai palvelun myynti -valmennus

    Opit miten huippumyyjä myy ja rakentaa arvoa ja miten autat asiakastasi.

    Olet hyvin valmistautunut huippumyyjä.

    Myyntineuvottelu etenee sujuvasti kohti kaupan päätöstä.

     

    Klikkaa alta ja lataa:

    Tuotteen ja/tai palvelun myynti -tavoitelomake
    Tuotteen ja/tai palvelun myynti -työkirja + tehtävät

     

    Oppimistavoitteet

    Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

    • Osaavat rakentaa arvoa myymälleen tuotteelle ja/tai palvelulle.
    • Työstät toimialaasi sopivat ominaisuus-etu-hyöty / reaktio -pohjat.
    • Parantavat jatkuvasti tekmistään.
    • Voit soveltaa heti käytäntöön.
    • Lisäät myyntiä!

    6. Vastaväitteiden käsittely -valmennus

    Opit miten huippumyyjä käsittelee vastaväitteet ja vie neuvottelua kohti

    kaupan päätöstä.

     

    Klikkaa alta ja lataa:

    Vastaväitteiden käsittely -tavoite
    Vastaväitteiden käsittely -työkirja + tehtävät

     

    Oppimistavoitteet

    Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

    • Olet myyntineuvottelluun hyvin valmistautunut huippumyyjä.
    • Osaat viedä myyntineuvottelua eteenpäin sujuvasti ja hallitset sitä.
    • Osaat käsitellä vastaväitteet siten, että neuvottelu etenee kaupan päätökseen.
    • Työstät omat työkalut vastaväitteiden käsittelyyn.
    • Voit soveltaa heti käytäntöön!
    • Lisäät myyntiä!

    7. Kaupan päättäminen ja tilauksen saaminen -valmennus

    Opit milloin, miten, missä vaiheessa, millä keinoin viet kaupan päätökseen.

     

    Klikkaa alta ja lataa:

    Kaupan päättäminen -tavoite
    Kaupan päättäminen -työkirja + tehtävät

     

    Oppimistavoitteet

    Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

    • Olet hyvin valmistautunut huippumyyjä.
    • Osaat viedä myyntineuvottelua tuloksekkaasti eteenpäin.
    • Myyntineuvottelu etenee sujuvasti.
    • Opit ja tiedät miten käsittelet pelkotilasi ja myynnin esteet
    • Osaat ja uskallat päättää kaupan.
    • Voit soveltaa heti käytäntöön!
    • Lisäät myyntiä!
    • Seuraat ja mittaat kehitystä > kehityt jatkuvasti!

    8. Pitkäkestoisen asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito -valmennus

    Opit miten ja millä keinoin rakennat pitkäaikaisen asiakassuhteen ja varmistat myyntisi kasvun.

     

    Klikkaa alta ja lataa:

    Asiakassuhteen rakentaminen ja jälkihoito -tavoite

    Asiakassuhteen rakentaminen ja jälkihoito -työkirja + tehtävät

     

    Oppimistavoitteet

    Työpajan loppuun mennessä osallistujat:

    • Olet hyvin valmistautunut ja osaava huippumyyjä.
    • Uskot ja luotat itseesi.
    • Vahvistat jatkuvan parantamisen asennettasi.
    • Keskityt oikeisiin kohderyhmiin 20/80.
    • Osaat rakentaa pitkäaikaisen asiakassuhteen.
    • Voit soveltaa heti käytäntöön.
    • Lisäät myyntiä.

    BONUS: Myynnin psykologia -valmennus

    Varmistaa nousun huipulle!

    Myynnistä 80% on psykologiaa. Tässä modulissa käymme läpi myyjän henkilökohtaista mielen maailmaa, itsensä johtamista, psykologiaa ja sen lainalaisuuksia. Valmennuksessa pureudutaan myyjän korvien välisiin toimintoihin.

     

    Mitä tapahtuu sisällämme määrittää suurelta osin käyttäytymisemme ulospäin. Ne ovat niitä asioita, jotka vaikuttavat tehokkuuteesi ja suorituskykyysi.

     

    Mitä ovat innostus, minäkäsitys, minäkuva, itsetunto ja itseluottamus? Miten näitä tunteita käsitellään, hallitaan ja muutetaan siten, että ne auttavat työelämässä ja edistävät menestymistä ja matkaa myynnin huipulle!

     

    Käsittelemme myös pelkotiloja, jotka estävät sinua toimimasta täydellä teholla. Raivaat myynnin esteet.

     

    Tuomme esiin menetelmiä ja tapoja, miten sinä itse voit vaikuttaa heti näihin toimintoihin ja hyödyntää niitä menestyksekkäästi myyntityössä, johtamisessa ja henkilökohtaisessa elämässä erilaisissa ihmisten välisissä vuorovaikutustilanteissa.

     

    Klikkaa alta ja lataa:

    Myynnin psykologia -tavoitteet
    Myynnin psykologia -työkirja + tehtävät

    KLIKKAA VERKKOKAUPPAAMME TÄSTÄ, OSTA JA VOIT ALOITTAA HETI!

  • HUIPPUMYYNTIVALMENNUS

    Aloita matka myynnin huipulle nyt!

    Myynnin haasteet digiaikana

    Nyt on jatkuva muutos ja murros käynnissä.

    Tänään on enemmän myyjiä kuin ennen. Netin ansiosta pelikenttänä on koko maailma. Myynti on vaikeampaa ja kilpailu kovempaa kuin koskaan. Myynnin hallitseminen vaatii enemmän taitoja kuin aikaisemmin. Asiakkaat ovat nykyisin ”lämpimämpiä", hintatietoisempia ja vaativampia. Tilauksen saaminen on tiukemmassa! Tulosta tuo edelleenkin B-to-B tuote-, ratkaisu- ja palvelumyynti. Ihminen ei ole muuttunut. H-to-H, Human to Human toimii niin kuin on toiminut kaupankäynnissä vuosituhansia.

    Huippumyyntivalmennus

    Työkalu huipulle menestykseen!

    Joku tekee kaupan kuitenkin, sinä tai kilpailijasi! Sinun täytyy olla huippu kaikissa taidoissa, et voi antaa tasoitusta kilpailijoille. Sinun on hallittava koko myyntiprosessi, jotta voit vaikuttaa asiakkaan ostotapahtumaan.

    Sinun on hallittava myynnin psykologia. Kaikki päätökset viime kädessä perustuvat tunteeseen. Mitä paremmin osaat tulkita ihmismieltä, eleitä ja käyttäytymistä sitä paremmin se auttaa sinua kaupan päätökseen.

    Siihen sinä tarvitset jatkuvan kehittämisen työkalun! Ja se on Huippumyyntivalmennus!

    Huippumyyntivalmennus

    Tule mukaan nauttimaan!

    Huipulla on helpompaa. Huippumyyntivalmennus sisältää koko digiajan myyntiprosessin, jonka hyvä hallitseminen on tänä päivänä välttämätön perusta myyntityössä menestymiseen. Jos haluat kehittyä niin sinun on hallittava myyntiprosessi ja osattava sen soveltaminen eri tilanteissa. Nämä taidot täytyy olla hallinnassa jotta menestyy. Tulosta tulee takuuvarmasti. Näillä taidoilla pääset huipulle!

    Valmentava johtaja

    Valmentava johtajuus on tätä päivää. Myyntiä on pakko kehittää jatkuvasti kovenevassa kilpailussa. Myynnin vetäjien ja johtajien on tiedettävä ja sisäistettävä myyntiprosessi. Vain sitä kautta he voivat itse tukea, kehittää ja valmentaa myyjiä yhä parempiin tuloksiin. Näin he varmistavat kasvun ja samalla tietenkin yrityksen menestymisen, ja myyjien ja oman hyvän ansiotason. Huippumyyntivalmennus tarjoaa sinulle työkalut, joilla voit koko ajan kehittää myyntitiimiä yhä tuottavammaksi. Voit luoda jokaiselle myyjälle oman kasvupolun huippumyyjäksi lähtien itse kunkin omasta tasosta. Poimi tarvittavat harjoitukset ja laadi myynnin uusi pelikirja: Jatkuvan parantamisen malli myyntityöhön!.

    All Posts
    ×
    ×
    Terms & Conditions
    Jatkamalla sivuillamme eteenpäin hyväksyt evästeiden (cookie) käytön. Voit estää evästeiden käytön selaimesi asetuksista.
    ×
    Privacy Policy
    Rekisteri- ja tietosuojaseloste 
    Tämä on Huippumyynti Akatemian henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 1.5.2018.  Viimeisin muutos 25.5.2018.
     
    1. Rekisterinpitäjä
    Huippumyynti Akatemia
    Kappelitie 6, 02200 Espoo
    e-mail: info@myyntivalmennus.fi
    
    2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö
    Asiakaspalvelumme (info@myyntivalmennus.fi ) vastaa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin.
     
    3. Rekisterin nimi
    Huippumyynti Akatemian asiakas- ja markkinointirekisteri.
     
    4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
    Henkilötietoja käsitellään osana asiakasrekisteriä asiakassuhteen hoitamiseen, viestintään Huippumyynti Akatemian valmennuksista/tilaisuuksista ja muista palveluistamme sekä Huippumyynti Akatemia tuotteiden ja palveluiden kohdennettuun markkinointiin.
    
    5. Rekisterin tietosisältö
    Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat ja rekisteröityjen ryhmä koostuu mm. Huippumyynti Akatemian toteuttamien/järjestämien valmennusten ja muiden tilaisuuksien osallistuneista henkilöistä, ja Huippumyynti Akatemian verkkopalveluiden  kautta tehdyistä lataus-/tilaus-/ilmoittautumistiedoista. Tallennamme henkilötietoja vain täysi-ikäisistä (18-v) henkilöistä. Mahdolliset alaikäisten (alle 18-v) henkilötiedot poistetaan rekisteristämme heti kun saamme asian tietoomme.
    Asiakas- ja markkinointirekisteriin kootut tiedot ovat:
    Yhteystiedot kuten etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero
    Työtehtävään liittyvät tiedot kuten tehtävä, vastuualue
    Työnantajayrityksen yhteys- ja taustatiedot
    Osallistumis- ja käyttäjätiedot Huippumyynti Akatemian järjestämiin 
    valmennuksiin tai muihin tapahtumiin, tuotteisiin ja palveluihin liittyen
    Asiakassuhteeseen liittyvät tiedot (esim. yhteydenotot, tapaamiset jne.)
    Mahdolliset luvat ja suostumukset
    Mahdolliset muut henkilön suostumuksella kerätyt tiedot 
    Seuraamme verkkosivustojemme käyttöä evästeillä ja evästeiden perusteella
    markkinointirekisteriin tallentuu:
    tiedot verkkosivujen käytöstä (mm. ajankohta, vieraillut sivut ja kesto)
    tiedot verkkosivukäyttäjän tilaamista ja lataamista markkinoinnin materiaaleista
    (mm. mikä materiaali, ajankohta)
    tiedot markkinointiviestien lähetyksestä, avaamisesta ja klikkauksista.
    Lisäksi näiden evästeiden ja käyttötietojen (verkkovierailut ja aktiivisuus)
    analytiikan perusteella luodaan ja kerätään tietoa ko. Henkilön kiinnostuksen
    kohteista ja liidipisteytystä ja kohdennettua markkinointia varten.
    
    Asiakas-/henkilötiedot saadaan asiakassuhteen kautta, verkkosivuiltamme
    (lomakkeet / rekisteröityminen), sähköpostin tai muuta kautta ilmoitetut tiedot ja
    yleisesti saatavilla olevista lähteistä. Näiden tietojen keräys tapahtuu 
    käytössämme olevilla verkkoteknologioilla, kävijöiden oman toiminnan 
    seurauksena ja kolmannen osapuolen palveluilla / tietolähteistä.
    				
    Rekisteröidyn yrityksen tai henkilön tekemät ilmoitukset (suullinen, kirjallinen,
    verkkotoiminta). Huomioithan, että toisen henkilön puolesta tietoja voi ilmoittaa
    vain hänen suostumuksellaan.
    Rekisterinpitäjän tiedustelut yritykseltä tai julkisyhteisön edustajalta
    Julkaisut (asiakasyrityksen omat julkaistut tiedot esim. verkkosivuilla)
    Julkiset rekisterit (kaupparekisteri)
    Markkinoilla olevat ostettavat rekisteritiedot (yritykset, jotka myyvät
    rekisteritietoja)
    Tiedotusvälineet (sanoma- ja aikakauslehdet)
    Muut julkaisut (tietokannat, internetissä julkaistut tiedot)
     
    6. Säännönmukaiset tietolähteet
    Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.
     
    7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
    Huippumyynti Akatemian asiakas- ja markkinointirekisteristä ei luovuteta tietoja ulkopuolisille, ellei asiakkaan tai asiakasyrityksen kanssa ole erikseen sovittu valmennuksen ja/tai kehittämishankkeen toteuttamiseen liittyen. Henkilötietoja ei koskaan myydä kolmansille osapuolille.
    
    Henkilötietoja ei siirretä Euroopan unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle, ellei se ole palvelun teknisen toteuttamisen vuoksi tarpeellista. Tällöinkin rekisterinpitäjä huolehtii riittävästä tietosuojan tasosta tietosuojalainsäädännön edellyttämällä tavalla.
     
    8. Rekisterin suojauksen periaatteet
    Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.
    
    9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista
    Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti  rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).
     
    10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
    Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa)
    
    Cookie Use
    We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
    Learn More